
- Geplaatst door DPRS
- Op 1 april 2016
U bent cliënt en u zit ergens mee. Wat kan de vertrouwenspersoon cliënten dan voor u betekenen?
De vertrouwenspersoon cliënten, de heer Schouten, luistert naar uw verhaal en kan u adviseren hoe u het beste met uw klacht om kunt gaan. Hij kan u ondersteunen bij het kenbaar maken van uw klacht, bijvoorbeeld door te helpen bij het schrijven van een brief of bij het voeren van een gesprek met degene die de klacht betreft. Ook kan hij bemiddelen tussen u en de persoon die de klacht betreft, als u er samen niet uitkomt. De vertrouwenspersoon cliënten behandelt uw klacht uiteraard strikt vertrouwelijk en benadert alleen anderen namens u als u daar zelf mee hebt ingestemd.
De cliëntvertrouwenspersoon
• is onafhankelijk en niet in dienst van De Pieter Raat Stichting;
• is laagdrempelig: bereikbaar per telefoon, post of e-mail;
• heeft als taak om klachten aan te horen en zo nodig te bemiddelen;
• is vertrouwelijk, heeft een geheimhoudingsplicht.
U kunt de heer Schouten benaderen via de post, telefonisch of via e-mail:
De heer J. Schouten
Onyx 9
1703 CD Heerhugowaard
072- 5715417
j.l.m.schouten@quicknet.nl
We adviseren u als u ergens mee zit, om eerst het gesprek aan te gaan met onze medewerkers om tot een oplossing te komen.
0 Reacties